Συχνές ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις για θέματα σχετικά με το iTeach

Τι θα βρείτε εδώ :

Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε απαντήσεις σε μερικές από τις συχνές ερωτήσεις για θέματα που αφορούν τη λειτουργία του iTeach, καθώς και των διαδικασιών που ακολουθούμε για την εξυπήρετηση των χρηστών. Προσπαθούμε διαρκώς να κάνουμε αυτόν τον κατάλογο ερωτήσεων όσο το δυνατόν πληρέστερο. Αν έχετε κάποια ερώτηση που δεν απαντάται εδώ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τι χρειάζομαι για την πρόσβαση στο iTeach;

Το μόνο λογισμικό που χρειάζεται για την πρόσβαση στο iTeach είναι ένας σύγχρονος browser, κατά προτίμηση ο Google Chrome ή ο Mozilla Firefox. Ο υπολογιστής σας θα πρέπει επίσης να διαθέτει το Adobe Flash Player plugin. Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα βιντεοδιάσκεψης που σας παρέχει το iTeach θα χρειαστείτε μία web κάμερα και επίσης θα χρειαστεί να δώσετε τα απαραίτητα δικαιώματα στον browser για τη χρήση της κάμερας και του μικροφώνου της.

Πώς ανανεώνονται οι διαθέσιμες ώρες χρήσης του iTeach;

Με την αγορά ενός πακέτου συνδρομητικής χρήσης του iTeach αποκτάτε αυτομάτως τον αντίστοιχο αριθμό διαθέσιμων ωρών χρήσης. Η ανανέωση των διαθέσιμων ωρών γίνεται αυτομάτως, κάθε εβδομάδα από την έναρξη της συνδρομής σας. Έτσι, κάθε εβδομάδα ο λογαριασμός σας διαθέτει τον αριθμό ωρών που αντιστοιχεί στο πακέτο χρήσης που επιλέξατε.

Έκλεισα κατά λάθος τον browser κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η διαθέσιμη ώρα χάθηκε;

Η τάξη του μαθήματος στο iTeach παραμένει διαθέσιμη για 65 λεπτά από τη στιγμή της δημιουργίας της, δηλαδή τη στιγμή που αποστέλλετε την πρόσκληση στο μαθητή για το μάθημα. Σε αυτό το διάστημα είναι εφικτή η επανασύνδεση στην τάξη. Ο καθηγητής του μαθήματος μπορεί να μεταβεί στο μενού των ρυθμίσεων και από εκεί στην επιλογή “Οι τάξεις μου” και να κάνει κλικ στο ID της τάξης του τρέχοντος μαθήματος, για να βρει το σύνδεσμο εισόδου στην τάξη. Ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύνδεσμο που περιέχεται στο μήνυμα της πρόσκλησης στο μάθημα.

Γιατί δεν έχω καλή ποιότητα εικόνας κατά την βιντεοδιάσκεψη στο iTeach;

Η ποιότητας της εικόνας εξαρτάται κυρίως από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάμερας που χρησιμοποιείτε. Προτιμήστε κάμερες υψηλής ανάλυσης που παρέχουν καλύτερη ποιότητα εικόνας. Για την αποφυγή καθυστερήσεων και διακοπών στη ροή της βιντεοδιάσκεψης είναι επίσης σημαντικό να διαθέτετε μία καλή ποιοτικά (χωρίς θόρυβο) γραμμή ADSL για τη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Μπορώ να έχω πρόσβαση στο iTeach από το tablet ή το κινητό τηλέφωνο;

Ναι, η πρόσβαση στο iTeach μέσω tablet ή smartphone είναι εφικτή, με χρήση του Puffin Web Browser που διατίθεται δωρεάν για Android και iOS και αξιοποιεί την τεχνολογία Flash με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

Πώς μπορώ να αναβαθμίσω το πακέτο συνδρομής μου;

Η επιλογή του κατάλληλου πακέτου συνδρομής εξαρτάται αφ’ ενός από τον αριθμό ωρών εβδομαδιαίας χρήσης που χρειάζεστε και αφ’ ετέρου από τον αριθμό των μαθητών που θέλετε να συμμετέχουν στο μάθημα. Κάθε χρήστης του iTeach μπορεί να επιλέξει μόνο έναν τύπο πακέτου συνδρομητικής χρήσης, ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών που επιθυμεί να συμμετέχουν.

Για να αυξήσετε τις διαθέσιμες ώρες χρήσης μπορείτε να αγοράσετε μεγαλύτερη ποσότητα του ίδιου τύπου πακέτου. Για να αλλάξετε το πακέτο χρήσης σας (π.χ. στην περίπτωση που επιθυμείτε αύξηση του αριθμού των μαθητών) θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι τη λήξη της διάρκειας ισχύος του αρχικού πακέτου χρήσης και να το αναβαθμίσετε κατά την ανανέωση της συνδρομής σας.

Μπορώ να μεταφέρω διαθέσιμες ώρες χρήσης που δεν έχω χρησιμοποιήσει;

Για την ομαλή λειτουργία του iTeach και την εξασφάλιση της διαθεσιμότητας για όλους, οι διαθέσιμες ώρες χρήσης έχουν χρονική διάρκεια μίας εβδομάδας. Η μεταφορά ωρών χρήσης που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί δεν είναι εφικτή.

Υπάρχει δυνατότητα εγγραφής του μαθήματος στο iTeach;

Η δυνατότητα εγγραφής του μαθήματος προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη. Υπάρχει όμως η δυνατότητα χρήσης λογισμικού screen casting για την εγγραφή του μαθήματος, από την πλευρά του χρήστη.